PBF O NARUTO
Daitoppa
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Podmuch powietrza wypuszczany z ust. Nie jest to do końca technika ofensywna , raczej przeszkadzająca. Dzięki temu jutsu możemy co najwyżej zwalić przeciwnika z nóg lub stworzyć zasłonę z tego co leży na ziemi by gdzieś się schować.
Renkuudan
Ranga: C
Chakra: 15 x 1
Opis: Dzięki specjalizacji panowania nad wiatrem ( Fuuton) możemy kierować w dowolny sposób wyrzuconymi shurikenami. Ilość wyrzuconych przez nas broni zależy tylko od nas , każdym można sterować z osobna. Przeciwnik może przerwać tą technikę jedynie poprzez uderzenie wykonującego te jutsu. Shurikeny kierujemy obiema rękami !
Kamikaze
Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Tworzymy małe tornado . Sama technika nie jest zbyt silna jednak możemy połączyć te tornado z wodą lub ogniem . Ogniste czy wodne tornado jest dużo bardziej efektywniejsze i spokojnie poradzi sobie z wieloma przeciwnikami.
Dai Kamaitachi
Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Wymaga wachlarza! Ulepszona wersja Kamaitachi no Jutsu. Używając wachlarza oraz chakry wytwarzamy silny podmuch wiatru którym możemy dowolnie sterować .Ten podmuch jest w stanie pociąć najgrubsze drzewa bez większego problemu , co dopiero człowieka.
Kazekiri
Ranga: B
Chakra: 70 x 1
Opis: Jutsu podobne do Chidori Senbon jednak te strzały są większe i wykonane z powietrza.
Kaze no Yaiba
Ranga: B
Chakra: 140
Opis: Dzięki temu jutsu nasza ręka zyskuje "przedłużenie" z wiatru przypominające ostry miecz. Jest to technika podobna do Mizukuri no Yaiba jednak nie jest ona tak samo trwała , dokładniej po jednym ataku znika . Najbardziej przydaje się by pokonać jakiegoś kozaka gdyż znika po jednym uderzeniu które w zupełności wystarczy.
Atsugai
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Z naszej buzi wylatuje z dużą szybkością ogromna ilość powietrza która możemy rozkruszyć nawet skałę. Bez problemu zabija przeciwników , jednak działa tylko na bliską odległość.
Kami Oroshi
Ranga: A
Chakra: 180
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci składamy ręce w odpowiedni sposób . Z naszych dłoni wylatuje duży strumień sprężonego powietrza mogący rozkruszać skały . Istnieje możliwość połączenia tej techniki z jutsu Katon lub Suiton o randze B i wyższej dzięki czemu powstanie długi strumień powietrza o zabójczej sile który rozkrusza i pali wszystko co stanie mu na drodze lub dodatkowo posiadającą możliwość utopienia .
Kirikirimai
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Wymaga wachlarza ! Naznaczamy wachlarz swoją krwią dzięki czemu możemy przywołać łasicę Kamaitachi która wytwarza ogromny podmuch wiatru który tnie wszystko na plasterki bez problemu . Podmuch wytworzony przez Kamaitachi ma duży zasięg i działa na raz we wszystkie strony jednak możemy nim manipulować w dowolny sposób.
Reppushou
Ranga: A
Chakra: 250
Opis: Technika Peina. Po wykonaniu pieczęci wybranego przeciwnika przebija strumień powietrza . Efekt podobny jak przebicie mieczem , jednak jest niewidzialny i działa na większą odległość.
Kato Fuu no Jutsu (nazwa wymyślona !)
Ranga: S
Chakra: 320
Opis:Wymaga Specjalizacji Katon ! Wypuszczamy w buzi na raz dwa pociski , ognia i powietrza. Dzięki naszej chakrze łączą się one w locie . Przy uderzeniu w cel mieszanka tworzy ogromny wybuch mogący zabić setki osób na raz.
Rasen Shuriken
Ranga: S
Chakra: 320
Opis: Ulepszona wersja Rasengana. Łączymy Rasengana z powietrzem czego efektem jest szybko kręcący się ogromny shuriken w naszej dłoni. Technika potężna mogąca zabić wiele osób na raz.
Gufuu Suika no Jutsu
Ranga: S
Chakra: 500
Opis: Wymaga Specjalizacji Suiton ! Połączenie dwóch technik. Wpierw wytwarzamy Rasengana po czym wypluwamy z buzi dużą ilość wody i dzięki naszej chakrze łączymy to w ogromne wodne tornado które jak normalne wszystko niszczy i rozrywa na swojej drodze a te dodatkowo jeszcze zalewa wodą . Tym wodnym tornadem możemy sterować jak nam się tylko zechcę .
Offline